Polityka Zwrotów i Reklamacji

lumar Gliwice
§1. Zwroty towarów
  1. Prawo odstąpienia od umowy

    • Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail na adres: lumargliwice@vp.pl lub list pocztowy).
  2. Warunki zwrotu

    • Towar powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletnym wyposażeniem i dokumentacją.
    • Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  3. Koszty zwrotu

    • Klient pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
    • W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej niż najtańsza opcja dostawy), w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  4. Adres do zwrotów
    Towar należy odesłać na adres:
    F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek
    ul. Makuszyńskiego 2, 44-113 Gliwice

§2. Reklamacje
  1. Zgłaszanie reklamacji

    • Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku stwierdzenia wady towaru lub niezgodności z umową.
    • Reklamację można zgłosić:
      • E-mailem na adres: lumargliwice@vp.pl
      • Telefonicznie: 32/ 234-06-72 lub +48/ 609-099-752
      • Pisemnie na adres: F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek, ul. Makuszyńskiego 2, 44-113 Gliwice.
  2. Informacje wymagane w zgłoszeniu reklamacyjnym

    • Imię i nazwisko Klienta.
    • Numer zamówienia.
    • Opis wady lub problemu.
    • Żądanie Klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
  3. Proces rozpatrywania reklamacji

    • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
    • W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca podejmie działania zgodne z żądaniem Klienta (np. naprawa, wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
  4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń transportowych

    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
§3. Postanowienia końcowe
  1. Polityka zwrotów i reklamacji dotyczy wyłącznie towarów zakupionych w sklepie internetowym F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  3. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Adres kontaktowy i zwrotów:
F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek
ul. Makuszyńskiego 2, 44-113 Gliwice

Porady Lumar:

Buty robocze
Jak dobrać obuwie robocze?
Czytaj więcej
Snikers odzież robocza
Jak dobrać odzież roboczą?
Czytaj więcej