Polityka Wysyłki

lumar Gliwice
§1. Informacje ogólne
  1. F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek realizuje wysyłki zamówień na terenie Polski.
  2. Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich oraz paczkomatów.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności, chyba że w opisie produktu podano inaczej.
§2. Koszty wysyłki
  1. Koszty dostawy są uzależnione od wagi, rozmiaru przesyłki oraz wybranej metody dostawy. Dokładna kwota jest podawana podczas składania zamówienia.
  2. Przy zamówieniach o wartości powyżej określonego progu (np. 600 zł) Sprzedawca może oferować darmową wysyłkę – informacja o promocjach będzie zamieszczana na stronie Sklepu.
§3. Opcje dostawy
  1. Dostępne metody dostawy:
    • Firma kurierska.
    • Paczkomaty.
    • Odbiór osobisty (po wcześniejszym uzgodnieniu).
  2. Paczkomaty
    • Klient wybiera paczkomat podczas składania zamówienia.
    • Po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje powiadomienie SMS lub e-mail z kodem odbioru.
    • Przesyłki w paczkomatach można odbierać przez 48 godzin od momentu dostarczenia.
  3. Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy pod adresem:
    F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek
    ul. Makuszyńskiego 2, 44-113 Gliwice
    Godziny odbioru: poniedziałek-piątek, 8:00-16:00
§4. Realizacja zamówień
  1. Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godziny 12:00 są przetwarzane tego samego dnia, a wysyłka realizowana jest w kolejnych dniach roboczych.
  2. W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
  3. W momencie nadania przesyłki Klient otrzymuje numer śledzenia lub kod odbioru (w przypadku paczkomatów).
§5. Odbiór przesyłki
  1. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić jej stan w obecności kuriera lub po otwarciu paczki w paczkomacie.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub towaru, należy sporządzić protokół szkody z kurierem lub zgłosić problem do firmy obsługującej paczkomaty i skontaktować się ze Sprzedawcą.
§6. Zwroty i reklamacje związane z dostawą
  1. W przypadku zagubienia przesyłki przez firmę kurierską lub firmę obsługująca paczkomat, Sprzedawca podejmie niezbędne kroki, aby wyjaśnić sytuację i zapewnić dostarczenie towaru lub zwrot pieniędzy.
  2. Reklamacje dotyczące dostawy należy zgłaszać w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
§7. Kontakt w sprawie wysyłki

W razie pytań dotyczących dostawy prosimy o kontakt:

Adres kontaktowy:
F.H.U. „LUMAR” Maria Mazurek
ul. Makuszyńskiego 2, 44-113 Gliwice


Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!

Porady Lumar:

Buty robocze
Jak dobrać obuwie robocze?
Czytaj więcej
Snikers odzież robocza
Jak dobrać odzież roboczą?
Czytaj więcej